رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
الفبای نور هندسی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
در کتاب حاضر با توجه به کمبود مراجع مفید و قابل استفاده برای دانش آموزان مقطع دبیرستان در زمینه نور هندسی، به این مبحث خواهیم پرداخت. این کتاب برای دانش آموزانی که می خواهند مطالعه عمیق تری بر مبحث نور هندسی داشته باشند، همچنین برای افرادی که خود را برای شرکت در المپیاد فیزیک آماده می سازند، مفید خواهد بود.
این کتاب در 8 فصل تنظیم شده است که در هر فصل ابتدا مطالب درسی ذکر می شود، سپس دانش آموز در بخش مسائل حل شده با روش های حل مسئله آشنا می گردد و در نهایت در بخش تمرین آموخته های خود را محک می زند.
نکته قابل ذکر اینکه دانش آموزی که صرفا برای تقویت پایه فیزیک خود این کتاب را مطالعه میی کند و قصد شرکت در المپیاد را ندارد، می تواند بدون اینکه به سیر مطالعه کتاب لطمه ای وارد شود، از مطالعه بخش های 1-1 و 1-3 فصل اول کتاب و همچنین در این کتاب فرض کرده ایم دانش آموز با حل معادله درجه دوم آشنایی دارد. این مبحث از ریاضیات در انتهای کتاب ریاضی سال اول دبیرستان مطرح می شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
سیاری
سیاری
1398/03/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی الفبای نور هندسی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
الفبای نور هندسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک